Plasarea comenzilor
Cum comand?
Prin intermediul www.casarte.ro poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card produsele dorite. Fiecare produs pe care doresti sa il cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos" care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.
Cosul de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu din partea de sus a paginii. Acolo poti:
• modifica cantitatea fiecarui produs comandat (prin apasarea butoanelor plus sau minus de langa campul „Cantitate" si apoi apasarea butonului „Modificare)";
• vizualiza costul produselor alese;
• scoate un produs din cos (completand in casuta cu numarul de bucati dorite „0" sau apasand pe butonul „Golire cos ").
Pot comanda si prin telefon sau email?
Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0722667301 si/sau 0722638083 de luni pana vineri, intre 9.30 – 17.30, sau ne poti scrie la comenzionline@casarte.ro.
Cum se proceseaza comenzile?
Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil si sunt onorate in ordinea intrarii. Produsele in stoc vor fi livrate in maxim 5 zile lucratoare iar produsele la comanda in maxim 30 de zile lucratoare. In functie de optiunea clientilor, comenzile care contin atat produse in stoc, cat si produse la comanda se pot trimite fie intr-o singura livrare, intr-un termen de maxim 30 de zile lucratoare (odata cu receptia produselor reintrate in stoc), fie in doua etape ( initial se vor livra produsele aflate in stoc, iar ulterior produsele la comanda, respectandu-se termenele de livrare mentionate mai sus, pentru fiecare categorie de produse in parte). Expedierea produselor in doua transe implica un cost suplimentar de livrare in valoare de 19 RON (costul celei de-a doua expeditii).
In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.
Cum platesc si cum se face livrarea?
Pentru produsele achizitionate pe www.casarte.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
• plata in numerar/ramburs, la livrarea coletului.
• plata online prin card bancar, indiferent de modalitatea de livrare aleasa;
Produsele se vor livra prin curier rapid. In functie de valoarea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport. Nu efectuam livrari in afara tarii.
Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier. Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.
Care sunt taxele de livrare?
Valorile afisate includ tva. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.
Tarif curierat rapid, livrare nationala: 19 lei
Pentru comenzile in valoare de peste 500 lei vom suporta noi taxele de transport, atat pentru Bucuresti cat si pentru tara (in cazul localitatilor aflate in aria de acoperire curier si care nu includ km aditionali).
Pentru comenzile mixte care contin atat produse in stoc, cat si produse la comanda si pentru care optiunea de livrare aleasa este cea in doua etape ( initial se vor livra produsele aflate in stoc, iar ulterior produsele la comanda, respectandu-se termenele de livrare mentionate mai sus, pentru fiecare categorie de produse in parte) se va percepe un cost suplimentar de livrare in valoare de 19 RON (costul celei de-a doua expeditii).
Cum pot returna o comanda?
Ai la dispozitie 30 de zile calendaristice pentru a solicita returul produselor. Ne poti contacta telefonic la numarul 0722667301 si/sau 0722638083 sau pe email la comenzionline@casarte.ro. Poti gasi mai multe detalii in pagina dedicata retururilor.
In ce conditii pot returna produsele?
In orice situatie de returnare a produselor acestea trebuie sa fie in aceeasi stare si impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare ca la primire: fara deteriorari, fara semne de uzura, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Casarte). Produsele ce constituie un set, achizitionate ca si pachet promotional la un pret special, trebuie returnate ca set. Nu se accepta retururi partiale pentru pachetele promotionale.
Pentru campaniile promotionale de tip 1+1, 2+1 sau 3+1 cadou, atat in caz de retur partial, cat si integral, trebuie sa returnezi si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.